it's in the the water baby

Måndagmorgon. Morgonen var hemsk. Klockan ringde 7.45 och jag stängde av den med tanken "Va fan ställde jag larmet på en söndag för"? Så jag frågade Rasmus om det var söndag, men då fick jag den bittra sanningen kastad i ansiktet (älskar att vara dramatisk). Så, måndag morgon och jag promenerar ner i köket där termometern visar -3.4°, jätteroligt :D

Så, jag beger mig till skolan i mjukiskläder och nu gör jag ingenting. Borde jobba med min prezipresentation, men har redan letat reda på den fakta jag behöver och vill inte börja med själva presentationen före jag kommit hem från Rom, eftersom att den ska handla om det.

Och när jag möts av frost överallt på morgonen längtar jag ännu mer till Rom, bara några dagar kvar nu, underbart <3

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0