i thought about love burning in your eyes

Ska tvätta lite kläder, packa lite i väskan, är ju mindre än två dygn kvar nu. Sen sova, om det går. Imorgon har jag mycket att stå i, ska och göra "konst" på förmiddagen på skolan och sen har jag elevrådsmöte klockan 12 och jag hade dessutom verkligen behövt vara på skolan hela dagen och hjälpa Sara och Josefin med vårt radioprogram, har lite dåligt samvete för det eftersom att jag vet hur mycket jobb det ligger bakom det, men men.

Hade tänkt lägga in lite bilder nu, men lämnade datorn i skolan så det kommer imorgon istället.

Förresten, jag ska göra en hel del videoinlägg under resan, ska bli kul att se lite  nytt av mig va? :D

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0