godmorgon

Sitter vid lillebrors dator och har precis ätit frukost (lax, cashewnötter, paprika och ris) och ska åka till skolan om 50 minuter. Tog mig en sovmorgon för jag mådde så förbannat dålig imorse och har dessutom knappt sovit efter gårdagens val, vad hände egentligen? Hur som helst så vaknade jag när Rasmus kröp ner i sängen vid två efter att ha räknat röster hela kvällen, sen kunde jag inte riktigt somna om. Vad händer med Sverige nu? Ingen av de politiska partierna tänker samarbeta med Sd och de flesta svenskar tycker inte om dom, men ändå fick de så stor procent av rösterna, så det är ju absolut fel att skuffa undan dom, det är ju att kränka demokratin.

Nä, det ska bli väldigt intressant att se hur det här slutar. Någonting jag är övertygad om är i alla fall att det kommer bli en hel de rubriker de närmaste dagarna.

Nu ska jag fräscha till mig lite, har precis avbokat kvällens bodybalance pass vilket inte kändes helt hundra, men jag måste verkligen bli frisk nu.

Kolla så söt jag är med min lilla hostsjal ^^


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0