go tell all your friends that this is the end

Då var det fredag igen, känns ganska konstigt på något sätt eftersom att jag inte alls är inställd på helg. För första gången på typ evigheter har jag inga planer för helgen, ska vara nykter till vi åker till Rom så man sparar lite pengar och förhoppningsvis några hjärnceller också. Kom precis till skolan och ska ha mediekommunikation, blir en stressig lektion idag, har hur mycket som helst att göra, men men. Sen efter det ska vi gå på någon filmfestivalgrejsimojs på Kulturens hus.

Klockan fem blir det afro dans och jag tror det kommer bli jätteroligt! Var ju på yoga igår, men det kändes inte bra någonstans, blir nog att ta en paus från det där typ ett halvår så jag hinner bygga upp lite muskler och det.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0