för en dag går solen ner, för att aldrig komma mer

Befinner mig i sängen med mitt hjärta nu, han är jättenervös och jag som precis hade lugnat mig blev uppe i varv av honom så. Har hunnit med det mesta jag tänkte göra idag, skoldagen blev avklarad hyfsat smidigt, jag firade pappa lite, har målat naglarna, packat klart och färgat håret. Det blev brunt, men tyvärr blev det lite väl mörkt med tanke på min frisyr, det ser som så stort ut på något vis när jag har mer lugg än jag haft förut. Så jag hade velat slänga i några ljusa slingor, men eftersom att jag inte kan slinga håret själv och jag inte hinner be någon hjälpa mig imorgon får jag klara mig till vi kommer hem från Rom.

Nu måste jag lugna ner mig. Imorgon blir det skola, 9.40 - 15.15 typ, sen åker jag hem med pappa, äter middag hos Rasmus, åker till mig och hämtar väskorna och stoppar ner det sista, sen till Kallax, aaa!" :D

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0