follow me

Hemma hos Rasmus en snabbsväng just nu, har bokat bagaget till Romresan så det känns skönt att det är ut världen i alla fall. Tidigare idag har jag möblerat om mitt rum och städat där efter att de satte in de nya fönsterna, kan säga att det känns tusen gånger fräschare nu än det gjorde inna. Snart ska jag hem igen och tvätta Erpur med Ingela och hänga lite tvätt sen ikväll verkar det som att det blir fest. Vi är väl inte sådär supertaggade så eventuellt blir det bara att dricka lite vin, vi får se vad som händer helt enkelt. Jag har dessutom blivit jätteinne i träningen nu och vill bara dra till lule och köra ett pass på en gång, så motivationen att supa och vara ohälsosam är väl inte sådär jätteextrem.

Torris jag är! :D

Förresten, Rebecka! Är du sugen på Bodystep eller spinning på måndag?  ^^

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0