drömmer

Funderar på att lägga mina högskoleår utomlands, hade inte det varit jävligt häftigt? En upplevelse för livet och förhoppningsvis en kickstart på min karriär. Vad sägs om treårig utbildning inom grafisk formgivning på en av världens bästa designskolor, i Milano? Jag tror faktiskt jag hade velat satsa på det om det går att ordna rent ekonomiskt och liknande. Efter jag varit i Rom ska jag i alla fall avgöra om Italien kanske är min plats på jorden, i så fall ska jag ta och lära mit italienska :)

Jag vet
att jag kanske inte alltid är superrealistisk, men drömma får man alltid och jag har lovat mig själv att göra mitt liv till det jag vill själv. Jag tänker se världen och bli någonting. Sen hur jag gör det, det vet jag fan inte, men hade det inte varit underbart med några år i Italien?


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0