disappear here

Johanna kör på en, ja vad ska vi kalla det, hälsohelg och det är riktigt skönt. Kändes verkligen som att jag behövde det efter all stress som har varit i skolan och sen jag drastiskt förändrat min livsstil med sena kvällar på gymmet. Så nu struntar jag i alla fester, sparar en del pengar till Rom och vilar upp mig.

Efter skolan drog jag och Rebecka på Afro dans och jag tyckte det var helt underbart! Jag hade jätteroligt och det var samtidigt extremt jobbigt, det är är verkligen min sorts träning. När jag kom hem blev det att slagga lite i soffan sen gjorde jag mig middag bestående av omelett på räkor och paprika och efter det ett mysigt bad med älskling. Nu sitter jag i min supermysiga morgonrock framför tvn igen och ska dricka en massa vatten och sen en kopp te.

Känner mig lugn och skön i kroppen nu, som en riktig sån där djup yogatant eller nåt.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0