bing bing baby, jag kan va din crazy frog

Känner mig inte ett dugg taggad på någonting idag. Just nu känner jag mig rent överlag galet felplacerad och vill bara åka hem och lägga mig framför tvn med Rasmus. Har en jättedålig dag och är dessutom lite småsjuk. Tänkte gymma idag efter skolan, men bestämde mig för att låta bli eftersom att jag kände mig febrig imorse och då är det ganska meningslöst att träna i alla fall så.

Har inte direkt någonting att säga, men här får ni i alla fall en supersöt bild på mig som jag snodde från mammas facebook


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du var en UNDERBAR tvååring med supergossiga lår. :-) Ibland saknar jag att ha dig som liten men älskar dig precis lika mycket idag, mitt hjärtegryn. <3

2010-09-06 @ 10:31:43

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0