why don't you hear me when i'm calling out to you

Tisdag och det är chill. Hade sovmorgon till 12, men vaknade vid 9 så vi låg och drog oss i sängen till halv elva, underbart var det. Lite frukost i magen, trycka i medicin i den stackars lilla hunden, sen skjutsade Rasmus mig till skolan. Engelska, läste en text, sen vare klart och snart slutar jag. Om en timme har vi idrott, indoorwalking och jag är taggad så nu får vi bara hoppas att den jävla hostan inte hindrar mig.

Har lätt träningsvärk sen igår och det känns bra, då har man i alla fall gjort någonting rätt, right? Nästa pass är bokat på torsdag och det är lättare pilates, hoppas det blir bra. Sen på fredag vill jag verkligen gå på afron, men ger sig inte hostan måste jag strunta i det, tråkigt men man måste ju vara realist.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0