tror jag ser himlen, men det är bara sänggaveln

Den här låten ger mig såna minnen från sommaren. Valvträsk följt av Musikens makt, underbar helg. Valvträsk var något av det häftigaste jag någonsin varit på, stod i publiken med Timbuktu, Zacke och hårdingarna från Movits! hur häftigt är inte det? Kändes verkligen som att jag var tillbaka på en av alla mysiga utespelningar i Skåne, fast bättre.

Anyway, hörde den här låten första gången på Musikens makt där jag stod längst fram och skrek, medan personeran runt omkring mig inte var ett dugg intresserade av musiken ute helt enkelt ville skrika lite. Har haft en massa olika musikstilar genom åren och det har varit massa band/arister som gett mig den där känslan när hjärtat bara vill slitas ut ur kroppen samtidigt som tårarna svider bakom ögonen av ren lycka för att lyssnar på en viss låt.

Nu ska jag sluta vara knäpp och göra någonting vettigt. Puss



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0