there ain't nobody who can comfort me

Har bara en sak att säga, jag är trött! Somnade alldeles för sent igår och steg upp före fan, fiket är dessutom stängt så jag får inge kaffe. Medicinen jag tar gör nog sitt också, den ska göra så man blir lite dåsig och det är jag tamefan. Just nu har jag graf och jag ska göra en logga som ska symbolisera mig. Det är svårt, för jag vet inte vem jag är. Jag är liksom en vanlig tjej, jag tycker om att fota då och då, tycker om att rida då och då, älskar mina hundar över allt i världen men är inte besatt av dom. Jag tycker om att gymma, men ska jag göra värsta biffiga loggan eller?

Jag älskar mig själv, men tycker inte om att man alltid ska behöva vara en viss sorts människa. "Jaha Johanna, vad är dina intressen?". Jag vill inte bli placerade i ett jävla fack och jag vill göra en logga nu, helst nyss.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0