the silence is slowly killing me

Snart börjar min första lektion, men trots det har jag varit på skolan sen 7.50. Klockan 9 stod pantning med elevrådet på schemat, så halv nio åkte jag med Hatten till Statoil och hyrde ett släp sen begav vi oss ett gäng på sex pers ut mot Luleås pantautomater ;) Jag, Hatten och Elias pantade på Kvantum och där stod vi i 1 timme och 40 minuter, men jag tycker det gick förvånsvärt fort. Fördelen är att gott sällskap får tiden att gå aningen fortare. Ni ska bara veta hur mycket folket glodde på oss! En och annan sur min fick vi också, men vem fan bryr sig? Drygt 700 kronor pantade vi ihop och tillsammans med de andra fick vi en förtjänst på 1200 kronor, inte så pjåkigt!

Nu är det dags för mediekommunikation, sen ska jag har multimeda och lära mig animera i flash, tråkigt men säkert lärorikt. Klockan 17.00 står afro på schemat och jag har längtar i flera veckor så nu jävlar!

Våra pantkvitton, Hatten fick för sig att det vore enklare att lägga upp de på bandet, 13 stycken varav ett på 500 kronor


Och jag har en underbar mössa på mig idag ^^

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0