söndagkväll

Tv-kväll, vi älskar det! Helgen har bestått av massa tv-tittande, flott och massa massa sömn och det var jätteskönt. Nu ska vi äta god middag, sen börjar programmen som vi inte vill missa. Bänkar mig alltid framför sexan på söndagar, Amazing race, How I met your mother och 2 and a half men, mhm, gilla!

Imorgon ska jag dra till läkaren och se om jag får något som fixar helveteshostan, kanske måste gå på penicillin och det känns inte jättelockande då jag ville börja träna och kanske festa nästa helg, men vad gör man. Ärligt talat skiter jag i vad jag måste göra för att bli frisk, är bara så äckligt trött på att vara dålig.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0