söndag

Jag vaknade tidigt imorse, kvart över 10, kände mig ganska chockad och stolt. När jag senare insåg att klockan faktiskt bara var kvar över 9 kändes det ännu bättre. Morgonen börjades med att plocka litegrann i köket, köra igång en tvätt och sen micra omeletten från igår till frukost som intogs med mitt hjärta framför tvn. Hänga tvätt och starta en till och nu funderar jag på att ta en promenad. Det är väldigt fint väder måste jag säga, solen skiner och det är 5 grader varmt, ovanligt för att vara precis på gränsen att stiga in i November.

Förra året var jag i Skåne på höstlovet och då var det typ sånt här väder, i Skåne, liksom jag är 150 mil längre norrut nu. Samtidigt som jag längtar till snön kommer och man kan mysa inne medan mörkret ligger runt huset, så är jag korkad om jag inte går ut och njuter av kanske årets sista vackra höstdag.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0