sliten och dan

Åh jag är så trött! Gick hem från skolan idag för att jag hade så sjukt ont i ryggen och axlarna, får det av att sitta vid datorn hela tiden. Så jag gick till Berit för att få mig sjukanmäld, då gav hon mig tipset att skaffa mig en musmatta så det ska jag göra. Sen tog hon och masserade igenom mina axlar och nöp mig i öronen, ska tydligen funka som akupunktur och gissa om jag var öm i kroppen sen! Som alltid när man får en ordenlig massage få man skit ett tag efteråt, så nu sitter jag här med huvudvärk och känner mig småfebrig, inte roligt alls.

Borde göra lite svenska, men jag orkar inte så det får bli ikväll eller imorgon istället. Ska se till att Rasmus får ta en bild på mig till det där också. Känns som jag börjar halka efter lite i skolan trots att jag är där hela tiden och alltid gör så gott jag kan. Fucked up.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0