onsdag :D

Ja då var det onsdag. Sitter och håller på med radion såklart, har gjort två interjvuer och skrivit frågor inför intervjun imorgon med en av instruktörerna på gymmet, är lite nervös. Nu ska jag få ihop min lilla inledningskrönika, men vet inte riktigt vad den ska handla om. Antingen att det är äckligt dyrt att träna och att det blivit en klassfråga och hamnat långt ner på prio-listan i vårt stressiga samhälle eller hur skönhetsideal förstör vår värld. Har dessutom hunnit med ett trevligt elevråd idag och en lång lunch med Lisa. Imorse var det som sagt styrketräning på gymmet som gällde och jag misshandlade min mage kan jag lugnt säga!

Nu blire fokus på det här, btw, vi har fått ett eget kontor, ganska häftigt ;D

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0