one way or another

Lördag, så underbart. Sov ut imorse, gick och la mig 10 igårkväll och det känns nästan skamligt, men skönt var det. Vaknade imorse vid 10 så det blev fan 12 timmar sömn! Upp, frukost, en dusch, sen åkte jag, Rasmus, hans mamma och syster + pojkvän till Rasmus gammelmormor och satt där ett tag. Tycker det är så roligt, eftersom att jag vet hur mycket det betyder för äldre människor efter mina veckor inom hemtjänsten, tanterna pratade i flera dagar efter om hur trevligt de haft när de fått besök.

Ikväll har vi ätit gomidag, fläskfilé i ketchupsås (mycket godare än det låter) med pappa, Ingela och hennes föräldrar. Jag och Rasmus fick en massa fina presenter av dem som är uppskattade. Av pappa och Ingela fick vi en supersnygg perkulator och av hennes föräldrar fick vi två jättefina besticksätt och salladsbestick :) Helt underbart! Nu saknas bara en lägenhet och jag toklängtar till vi har ekonomin att skaffa en.

Nu ska jag fylla på mitt vinglas sen väntas paj och kortspel, mysig lördagskväll kan man lugnt säga :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

pojkvän till gammelmormor, fan så sött det lät :D

2010-10-24 @ 18:55:51

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0