on a friday

Bion igår var nice :) Det var bara jag, Lisa och två till i hela salongen, kändes jävligt flummigt. Fast man ska inte klaga, bio är bättre ju färre man är i salongen, tycker jag. Filmen var förbannat söt, det är väl mitt spontana intryck och ganska jävla underhållande när man har humor som en femåring.

Just nu har jag mediekommunikation och vi håller på och planera för vårvernissaget. Jag blev nästintill tvingad (okej, kanske inte men ungefär) att vara projektledare, inte för jag har något emot det. Helst hade jag velat göra alla smådelar i hela projektet, men det är ju fullkomligt omöjligt.

Senare har jag Multimedia och jag ser inte framemot det, men det måste göras det också. Bussen hem går 16.23 och när jag kommer hem ser det ut som att det blir en tv/filmkväll. Ingen fest för mig i helgen, den sista jävliga hostan måste bort och jag är inte sugen på att dricka nu när jag kämpar med att komma igång med träningen. Alla vet ju om hur sjukt mycket kalorier det är i alkoholhaltiga drycker, för att inte tala om hur mycket alkohol drar ner ens immunförsvar.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0