om du släpper ditt tag är världen öppen idag

Den här dagen är ganska händeselös och det är synd, för jag är faktiskt sugen på att festa. Känns som att jag inte gjort det på evigheter, förra helgen var en besvikelse och före dess var jag inte på en rolig fest sen slutet av sommaren, vad fan är fel? Är dock fest ikväll och är antagligen välkommen då min karl är det, men Rasmus har jour så det blir inget av det. Ingen bryr sig någonsin längre om att bjuda med mig och jag förstår inte riktigt varför. Kanske jag är en riktig surfitta. Härligt.

Det snöar i Töre, det gillar jag. Jag gör ingenting, men snart ska jag laga middag. Ikväll ska jag inte göra någonting. Soffan håller mig säkert sällskap, Rasmus också och två hundar hoppas jag.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0