lovplaner

Ungefär såhär ser mina planer för lovet ut. Hade velat pressa in en dags träning till, helst på fredag, men det finns inga pass då och jag undrar hur öpper gymmet är eftersom att det är allhelgona. Ska dessutom försöka få med mig Rebecka på Bodypump på torsdag, vågar inte gå själv men vill verkligen testa :) Är du sugen Beckis?

Har lite kvar att göra på min CV och efter lovet har vi prov första dagen, underbart! Ska kanske tom gå på hockey för första gången sen jag var typ 5 och se om det är intressant. Jag kan ju inte flytta till Luleå utan att ha varit på en enda hockeymatch, right?


Kommentarer
Postat av: beakis

Hallå mohammed! jag vill också träna kan du skriva vilka pass och vilken tid så bokar jag sammma ? Om jag kan på de tiderna! :D

2010-10-31 @ 22:12:04
URL: http://beakis.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0