kvällsmys för mig själv

För ovanlighetens skull är jag ensam ikväll. Jag kom hem halv sex och då träffade jag Rasmus en snabbis, men klockan 6 var det dags för brandövning för hans del så då blev jag ensam. Försedde mig själv, min bror och min far med middag, wok: kyckling, grönsaker, nudlar och cashewnötter, vi gillar. Senare ikväll ska min karl fortfarande inte komma hit, nä han ska hem och kolla fotboll och jag har noll intresse, jag ska se Desperate Housewives! Var inte hemma förra tisdagen så jag fick se reprisen i söndags, så det känns som man "kommer igång" nu igen me den klassiska tisdagkvällsmyset. Ända sen första säsongen av Desperate Housewives kom ut, jag gick i femman eller sexan då minns jag, då var tisdagkvällarna heliga, alltid framför tvn och så är det än idag ;)

 

Idag hade vi bara två lektioner, engelska och idrott, nice. Gjorde inte så mycket på engelskan, men på idrotten trotsade jag min slemhosta och var med. Jag tycker det är irriterande, jag är inte ett dugg förkyld och klarar verkligen av att träna och vill verkligen, men någonting sitter i min hals och hindrar mig. Hur som helst, idrotten bestod av 45 minuter indoorwalking och det var första gången jag provade. Spontana intrycket är att det var skitroligt! Påminner mycket om spinning, som jag älskar. 45 minuter körde vi och det var ett lätt pass, när jag jämför med de brutala spinning passen på 30 minuter då man kör järnet konstant. Så nej, jag var inte alls slut efter passet och det förvånad, eftersom att en del upplevde det riktigt jobbigt. Kanske träningen gett resultat? Eller så har jag bara grymma förutsättningar.

 

Äh, nu äre färdigt med snack om träning, svårt att hålla käft när jag älskar det så mycket x) Nu blire tv!

 


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0