kvällsbestyr

Snart ska jag krypa ner i sängen, men eftersom att jag varit så trött idag har jag unnat mig lite, lite lyx. Har varit väldigt pigg sen jag började skolan till min stora förvåning och har kommit fram till att det måste bero på träningen och att jag börjat sova ordenligt. Dock sov jag inte mycket igår natt och det märktes idag, det var hemskt och jag vill inte göra om det! Såg dessutom förjävlig ut idag när jag kollade mig i spegeln, blek och säckig kring ögonen.

Jag är inte tjejen som gräver ner mig i hudkrämer och sånt, jag sminkar mig sällan och när jag gör det måste jag erkänna att jag är jättedålig att sminka av det på kvällarna, som alla tjatar om är så förbannat viktigt. Tror det ligger i att jag inte använder foundation, så min hy är ändå hyfsat fräsch.

Hur som helst, har tagit mig en stund framför spegeln nyss för att kompensera för den lite tunga dagen. Plockade bort de värsta björnhåren från mina ögonbryn, tvättade av ansiktet med två olika toners och smörjde in ögonkräm runt mina ögon.

Sängen nu, imorgon är en nya dag och då har jag planer ska ni veta!


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0