Johanna fixar

Oj så duktig jag är! Har precis renskrivit klart elevrådsprotokollet och har dessutom hunnit fixa "loggan" som Robert gjort som vi ska ha bakom texten i våra protkoll. Under hur länge som helst har det varit felstavat, så jag tog och fixade till det för jag tyckte det var sjukt irriterande xD Märka detaljer, vi gillar. Anyway, nu ska jag plugga en hel del graf sen ska jag nog ut och övningsköra. Sen blir det nog inte så mycket mer med den här kvällen.

Förresten, jag frågade Lisa om hon ville dricka vin med mig någon kväll och jo visst, dock är hon en jävligt upptagen kvinna så istället för att fråga fredag eller lördag frågar jag vilken vecka? Hennes svar? Vecka 47! Där har ni allt en upptagen kvinna. Dock, om fem veckor någon gång blire någonting trevligt får vi hoppas ;)

Kolla duktig jag är :D Till vänster är den gamla och till höger är min, jävligt häftigt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahaha ;) Den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge 8) Eller hur det nu är ;)

2010-10-18 @ 20:25:32
URL: http://lisasonjamarie.wordpress.com

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0