jag blir så blind

Godmorgon! Här sitter jag i mitt lugna kök och spanar ut över vår frostbelagda gård, termometern visar -4° och det känns väldigt lockande att ta fram vinterjackan idag. Tänk att få gosa ner sig i en mysig dunjacka, jag älskar verkligen det, även om det bara är en jacka. Dock så vet jag att senare idag kommer det inte vara såhär kallt och då blir det hemskt att gå i dunjackan, just nu önskar jag att jag hade en ordentligt höstjacka, det är allt eller inget som gäller.

Sov hemma inatt, inte mycket visserligen för Rasmus var på. Det bästa med att sova hemma är frukosten. Jag älskar att göra ordentlig frukost. Nu var det längesen jag åt biffar till frukost, men ändå. Idag blev det stekta ägg, mjölk, citron/vaniljte och yoghurt med blåbär som kompensation för att lillebror snodde min apelsinjuie. Ja, jag försöker trycka i mig så mycket vitaminer som möjligt, det ska ju tydligen vara hälsosamt.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0