in the cold light of morning

Lyckades luska mig in på en dator som egentligen inte visade mer än turistinformation, känner mig jävligt duktig, kanske inte så mycket korkad media som jag tror ;) Klockan är halv 3 och nej, jag sover inte. Somnade vid midnatt och vaknade igen 2 och då  var det bara att gilla läget, blir inge somna om. Så ska kolla på lite natt-tv sen blir det frukost snart. Vid 5 ska vi åka till Arlanda, vi är ungefär 3 minuter bort, sen 7.30 går flyget till Riga. 20.45 är vi framme där och sen åker vi till Rom så vi är framme ett.

Resan igår gick bra, flyget var sen men vi kom i alla fall fram. Sen blev det att pressa donken sen åkte vi hit ut till Jumbostay där vi sovit. Nu när vi vaknade köpte vi oss lite dricka, blev en loka för mig, mums! Och jo, btw, vi drack 2.25or när vi kom till rummet igår, jävligt moget xD

Men, jag ser ut som stryk så ska göra något åt det nu.

Vi hörs igen på torsdag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Lycka till på resan och grattis igen!! är jätte glad för din och Rasmus skull!! :D

2010-10-01 @ 06:35:47

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0