im gonna get you back

Snart är det dags för sändning för vårt radioprogram. Har hållt på idag och kolla så allting är som det ska, ordnat till några inlägg osv medan Sara och Josefin tränat på manuset. Om en halvtimme ska vi promenera bort till studion för att sända och klockan 15.00 är det dags.

15.00, på närradion här i Luleå (89.3) så lyssna om ni kan!

Efter sändningen åker jag hem till byn för en lugn kväll, känner mig sjuk. Hostan hänger sig delvis kvar trots medicin och jag känner mig tung i huvudet. Har dessutom fått mystiska knottrar på halsen, bröstet och i ansiktet och det kliar överallt, hjälp? Tror att jag kanske fick nickelallergi då jag blev tvungen att ta ut mitt ena örhänge igår eftersom att det var inflamerat eller så kanske jag är allergisk mot min medicin?

Kolla söt, men suddig, bild jag hittade på Nova som jag tog förra hösten =')


Kommentarer
Postat av: annelie

Wow härlig bild på en snygg Nova! Åhå jag ser vad hon har i munnen undra på att hon ser glad ut!

2010-10-20 @ 14:26:17
Postat av: J

När man är sjuk eller äter mediciner kan man reagera typ på nickel även fast man kanske annars tål det. Kroppen blir som svagare och mer mottaglig för sånt.. Har jag för mig ;) Så blir det då för mig ibland

2010-10-20 @ 16:09:15
URL: http://joleen.makitalo.nu

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0