i need an extra hour on the clock

Framför datorn med hemsk värk i axeln, det kallas musarm och det ska man inte ha problem med när man är sjutton har jag fått höra. Jag kan dock inte göra så mycket åt saken, det är bara att gilla läget, för jag håller på att skriva Cv med Rasmus och det är viktigt för nu är jag sugen på att flytta! Häromdagen var jag och gick en sväng på lite prylaffärer i Luleå och ville bara köpa en massa. Ja, jag är mer sugen på att köpa inredningsgrejer än kläder just nu, undrar vad som hänt.

Nu är dock cvn nästan klar så jag ska lägga ner datorn ett tag och sen bege mig hem för att tvätta lite och sånt, imorgon återvänder jag till skolan.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0