i love you in the morning

Åh vad jag älskar att det är snö! Jag får en helt annan känsla i kroppen när det är vinter och snöigt. På kvällarna när jag kommer in blir allting tusen gånger mysigare, soffhäng är mycket bättre när det är kallt och mörkt ute, det är mysigt helt enkelt! När jag vaknade i morse kände jag samma sak, det är en känsla svår att sätta ord på, men jag älskar det när man vaknar till ett bländande ljus av snö och njuter av att man slipper vara ute i kylan.

Så nu, denna mysiga vinterlördagsmorgon som jag var övertygad om var en söndag ska jag bara ta det lugnt och njuta. Frukost intas alldeles snart i form av varma mackor, sen händer absolut ingenting, om jag inte ska iväg på ett litet fotouppdrag.

Bilden är från förra vårvintern

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0