i love you in the morning, when you're still hung over

Då var det söndag igen. Helgen har varit fin, jag är nöjd. I fredags somnade jag som sagt redan vid tio, men jag är ändå nöjd för det var förbannat skönt. Igår åt vi supergod middag och mös på sen bestämde jag och Rasmus oss för att åka till Lule eftersom att hans syster hade fest i lägenheten. Ganska trevligt var det, men sen blev jag less också drog folket. Kvällen avslutades med att Rasmus, efter tre öl och en grogg, spydde i en hink, nice! Somnade hyfsat tidigt och det var skönt, har blivit en sån kärring.

Det var jättelängesen jag var riktigt full, ungefär en månad sen, så det kändes nästan bara äckligt igår och jag kunde inte sluta tänka på hur hemskt det skulle vara att vara bakis. Dessutom har jag blivit ett jävla hälsofreak, träningen är mitt liv och när jag sitter och klunkar i mig öl spängfylld med kalorier klickar det bara inte riktigt.

Nu blir det en lugn dag här i Luleå sen ikväll ska jag och Rebecka på ett pass poweryoga och det ska bli jätteskönt! Natten spenderas här så får en ganska fin sovmorgon imorgon också, prima!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0