i jakt på mat

Sitter och letar efter någonting jag kan äta efter skolan, före träningen just nu och kan säga att det inte är det lättaste! Eftersom att jag ofta tränar har 5-6 förstår ni säkert att lunchen som intas 11 inte håller för en timmes hårdträning så sent och jag har ingen chans i världen att hinna hem och vända för att äta middag, vilket jag egentligen borde före ett så sent pass. Så nu är jag på jakt efter mat som är smidig att ta med, inte behöver stå i kylskåp och som ger mig energi för att orka ge allt på träningen. Tips? I början blev det i princip knäckebröd med ost, ibland en smoothie och nu på sistone har jag glömt göra någonting så har gömt en och annan räkbaguette och tagit med lite frukt, men det känns inte riktigt bra.

Ska söka vidare nu och kanske jag hittar någonting riktigt bra och börjar testa nu under lovet.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0