i don't care what the whisperers say

Oj vad trött jag varit i kväll, men precis som vanligt piggnar man alltid till när man tänker dra sig till sängs. Kom hem halv sex, åt middag, tittade lite på tv sen hoppade jag i duschen för att lugna klådan jag har. Efter duschen smorde jag inte mig med helosan och ansiktskräm så känns lite bättre nu, blir nog att smörja imorgonbitti också, all hjälp är guld värd. Har som sagt små knottror som kliar sjukt mycket i ansiktet, på halsen, neråt bröstet och i hårbottnen. Tror det kan vara nickelallergi, men man vet ju aldrig.

Nu ska jag sätta mig ner och dricka te och äta en frukt, sen kryper jag nog ner i sängen och väntar på att min karl kommer hem från träningen. För min del blir det träning imorgon, pilates står på schemat och jag längtar, mest för att det är den enligt mig bästa instruktören som håller i det ;) Nä, ska bli skönt att komma igång och träna igen. På måndag ska jag köra kondition för då ska jag vara av med alla förkylningssymptom!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0