fredag, typ

Jaha, då var det fredag igen och nu är det till och med så fint att vi får höstlov! Själv känner jag mig inte särskilt sugen, har superbra flyt på mina skolarbeten, träningen och allt det. Ska försöka träna under veckan, men resten av tiden vet jag att jag bara kommer ligga i soffan och det känns inte roligt. Nä, jag är knäpp och hade gott klarat mig utan höstlov.

Nu ska vi snart ha en superrolig lektion med Lena och vi ska jobba med Flash, yeeei! -.- Efter jag slutat ska jag ut till gymmet, egentligen tänkte jag göra Core och Afro idag, men coren blev inställd så ska bara köra afro. Tänkte styrketräna lite före, men jag tog inte med mig några skor idag så får nöja mig med en halvtimme på crosstrainern. Fördelen med att värma upp så pass länge före ett pass är att kroppen börjar förbränna fett när jag fortfarande har halva afron kvar, då det tar ca en timme innan det kommer igång.

Blir ingen halloweenfest för mig i helgen heller, alla dissade och drog med sina andra vänner, så jag ska istället fokusera på att träna. Rasmus har dessutom jour lördag-söndag så blir att stanna i byn. Längtar till måndag då jag kan åka till Luleå och träna, så man får göra någonting om dagarna i alla fall.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0