förlåt!

Värdelös uppdatering idag, jag vet, men det har varit så mycket med skolan och har behövt orda lite för intervjun som jag gjorde idag. Den gick förövrigt jättebra, Tira är jättetrevlig och svarade inte alls det gamla klassiska, utan gav verkligen något helt nytt till det här med hur man ska se på träning och hälsa. Dock blev den hela 18 minuter lång, så kommer ha en hel del att göra när de ska klippas, eftersom att det mesta hon sa var väldigt smart och intressant.

Efter intervjun var jag och Rebecka på Zumba för första gången, tänkte blogga om det imorgon för ville lägga in en bild och det, men verkar vara problem på lillebrors Mac. Har förresten haft den där fredagskänslan hela dagen idag och varenda gång jag fattat att det är torsdag har jag blivit lika besviken...

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0