flash

Sitter på Multimedian nu och har precis ritat klart mina figurer. Jag känner verkligen hur jag mina konstärliga talanger flödar, not. Vi skulle rita vårt favoritdjur, favoritfrukt och ett fantasidjur typ. Självklart blev det en kamel, en ananas och sen nånting sött. Så nu ska jag inte göra någonting i princip fören vi har lunch, om 40 minuter.

Har försökt få tag i en läkartid på vårdcentralen här i stan, men det gick inge bra. De hade inga tider idag så jag blev hänvisad till deras jourtid efter klockan 17.00 idag och det betyder antagligen att jag får sitta där hela kvällen. Jag har ringt till vårdcentralen på Mjölkudden också och de borde ringa upp ungefär nu så får vi se om de har några tider. Har de inte det får jag antingen ta ledigt imorgon och åka till Kalix eller så får jag helt enkelt sätta mig och vänta ikväll.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0