ett steg framåt, två steg bakåt, inget fel med det, du har trots allt tagit tre steg

Plugg står på schemat nu. Jobbar på min CV. Ärligt talat har jag inte börjat för jag vet inte i vilken ände jag ska börja, men nu ska jag fokusera och bara skriva, får väl göra om skiten senare. Vi hade ingen engelska idag så Kalle lät oss jobba med svenskan hemifrån så det är alltså det jag gör nu. Det innebar också att Pilates 17.00 var jävligt osmidigt, för sent för att stanna i Luleå för tidigt för att åka hem och vända. Därför avbokade jag och ska istället in med 17.25-bussen och köra ett Corepass på 30 minuter och lite allmän styrketräning, fint!

Nu blire fokus, puss

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0