< ^^

Idag gör min axel ont. Har fått tips och diskuterat fram med Berit vad jag ska göra åt det och kanske få alla andra att också fixa. Känns som att det blir lite klumpigare än att bara bära runt på datorn, men det är värt det  när det handlar om min hälsa, faktiskt. På tal om hälsa ska jag träna idag igen, ikväll ska jag och Rebecka pröva på Zumba för första gången, lite nervöst faktiskt. Först ska jag dock intervjua Tira, en av våra instruktörer, inför vårt radioprogram vi ska sända 17 november, temat är träning och hälsa.

Känner inget bloggsug alls, för jag har så ont. Jätteroligt! Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Sabine

hoppas axeln blir bättre :/

2010-10-28 @ 17:57:04
URL: http://enibas.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0