Det är dags för fredagsmys!

Okej, jag är extremt mogen. Kände inte för att festa i helgen och det är väl det som erbjuds om man vill umgås med någon annan än sin pojkvän. Hur som helst, har läxor att göra i helgen, men det får bli imorgon för nu är det dags för fredagsmys! Har laddat upp med två filmer från Rasmus lager på över tusen filmer också har vi köpt chips och dip. Själv var jag sugen på jordnötsringar idag, åt alltid det när jag var "liten" och får för mig att göra det igen då och då.
Rombilderna ligger på datorn nu, lägger upp första inlägget ikväll tror jag annars tidigt imorgon.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hörru, vi kan ta och hitta på något nån helg tycker jag :) Utan pojkvänner och fest ;D

2010-10-08 @ 19:58:22
URL: http://lisasonjamarie.wordpress.com
Postat av: Lisa

Jo den här helgen består ju av en del plugg >< Jag är upptagen typ fyra helger framåt så kan ingen helg på ett tag hahah.. Men efter höstlovet är helgerna lediga ;) Men vi skulle ju kunna umgås någon dag i veckan :D

2010-10-08 @ 22:20:07
URL: http://lisasonjamarie.wordpress.com

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0