börjar bli lagom less...

Hostar fortfarande och det blir bara värre! För tre veckor sen drog jag på mig en vanlig höstförkylning som gick över efter några dagar, men hostan hängde sig kvar. Var inget jag tänkte på riktigt, men när det hängde sig kvar när vi var i Rom blev det riktigt jobbigt fast då kunde jag ändå acceptera det eftersom att jag inte levde så hälsosamt under resan. När jag kom hem höll det sig kvar och det gör det fortfarande, så i tre veckor har jag hostat brutalt mycket. 

Det kan vara helt lugn jättelänge, men när det börjar kan det hålla på i upp till en timme och jag kan inte göra ett skit åt saken. Hostar upp slem och händer då och då att jag spyr mitt under hostattackerna. Hade antagligen behövt gå till en läkare, men det är ju bra att inse det på en söndag.



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0