you had your chance, but moved too slow

Har äntligen tagit mig till skolan, underbart! Missade morgonen psykologilektion och det känns lite trist, men inte så mycket att göra åt det. Rasmus tror att hans bil är finast i världen och ville visa alla att den alltid startar, oavsett hur kallt det är. Rasmus hade fel, hans bil gillar inte läget när det är tjugo minus och jag missade bussen. Great! Istället följde jag med honom och skjutsade min bror till hans skola i Kalix sen hem och laga lunch, omelett <3 och sen hit till skolan.

Två lektioner idag, sen möte, alla dessa möten. Träning ska jag också hinna med, två pass, en timmes Pilates följt av en timmes Zumba. Toppen!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0