written in the stars

Just nu sitter jag vid köksbordet och hjälper min far packa älgkött, så jävla duktig jag är :D Nä okej, det började snöa igår och nu bara öser det ner, mysigt tycker jag. Nu för tiden går solen ner före fyra och utan snö är det alldeles kolsvart överallt så det är skönt med lite snö som lyser upp en aning.

Ikväll ska vi har stormiddag här hemma hos oss också ska folket 18+ förkröka inför puben idag, själv ska jag väl dra i mig någon cider, men kanske inte i samma mängder som Rasmus som ska "krypa till puben" ;) Men nu är det fix som gäller, både att städa, laga mat och fixa mig själv, längtar redan till duschen.



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0