we're all getting brainwashed

Slutar alldeles strax vad som visade sig vara dagens enda lektion. Ska snart gå och sätta mig i fiket och käka rullen jag gjorde till att äta efter skolan/före gymmet egentligen, men orkar inte åka dit idag så. Istället för att åka hem ska jag vara duktig och gå på elevrådsmötet efter lunch, inte för att jag någonsin skulle ha samvete att strunta i det, men det låter ambitiös när jag säger så, eller hur?

Bussen hem går 13.13 eller 13.48, beroende på hur effektiva vi är på mötet idag, brukar inte vara så jävla bra på den biten. 13.48 är dock inte så pjåkigt heller, får aldrig åka hem så tidigt nu för tiden. När jag kommer hem ska jag spela Sims, för det är så jävla roligt och beroende framkallande också ska jag köra en halvtimme på crosstrainern för att kompensera dagens missade träning.

Tyckte det behövdes en bild, så det kommer en jag inte lagt upp än, tror jag. Förra gången vi sände radio :) Josse var lite känslig och tyckte hon inte kunde visa sig utan smink, så vi låter henne va sur och censurerad ;)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0