visste ni att ..?

Under mina barndomsår har jag hållit på med en mängd olika aktiviteter, kan inte fatta hur jag har hunnit med allting! Men jag är glad för det nu, har gett mig ganska mycket positiva erfarenheter och egenskaper. Tex har mina år i orkestern och i dansklassen gett mig stora fördelar nu när jag dansar Zumba, trots värdelös koordination har jag ändå ett litet försprång då jag har blivit tvungen att lära mig räkna takter.

Det jag gjort under mina år är:

- Fotboll, bara någon vecka, but still
- Simning
, typ fyra år
- Brottning, fem månader
- Ridning, ett halvår på ridskola, sen självklart massa efter vi köpte hästarna
- Dans, ett par år
- Bowling, ett halvår
- Valthorn + orkester, fyra år
- Sjungit i kyrkokör, fyra år
- Tränat shack, ett halvår
- Också har jag självklart gymmat ca ett år sammanlagt ^^

Det trodde ni inte om mig va? ;)


Kommentarer
Postat av: beakis

hahah du har ju skrivit feel! FAAAAIL!

2010-11-09 @ 09:56:27

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0