this day is mine and i don't want to share it with you

Jag är trött och jag förstår inte varför. Jag fick sova ut och var väldigt pigg när jag vaknade, men efter tre timmar på den här stolen börjar jag bli trött. Vi har dessutom multimedia och det är den enda kursen jag verkligen tycker är tråkig. Nåja, inte så superlänge kvar i alla fall, sen ska jag skynda på stan och köpa mig middag, vet inte vad det blir men någonting i alla fall. Ut till gymmet, för ett core pass, sen ska vi träna lite allmänt en timme innan vi ska på kursen i meditativ dans. Är väldigt nervös då beskrivning jag fått säger att det inte finns någon koreografi, utan att dansen finns inombords. Scary!

Ikväll ska min käre fästman vara lite söt och bjuda på middag, verkar som det blir trerätters och delvis italienskt, vi ska i alla fall dricka rosé så känns som en liten nostalgitripp tillbaka till Rom. Tror det kommer bli supermysigt i alla fall :)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0