tell me that i've got it wrong

Skolan slutade för en timme sen, men ändå sitter jag här med min söta lilla Rebecka. Vi ska väl snart börja dra oss mot gymmet där vi har bokat ett pass klockan fem. Bodystep är det som står på schemat idag och jag är grymt nervös för har aldrig provat det förut, men det ska väl gå bra! Kommer hem ganska sent och då ska det pluggas idrottsteori inför provet imorgon, så jävla dötråkigt. Ikväll är det vär Top model också tror jag? Tvn är fan min bästa vän, så är det bara.

Nä, nu är jag så jävla trött så ska tvinga Rebecka att resa på arslet och dra till gymmet och cykla lite eller nåt innan jag somnar.



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0