ständigt anandes att kanske inte blir man jättegammal

Tjabba tjena hallå! :D
Ehe, visste inte riktigt hur jag skulle börja det här inlägget, känns som att jag alltid skriver samma sak. Anyway, har precis målat mina naglar och ska snart ta tag i sminkningen, jag är vrålhungrig och längtar som fan till middagen. Jag ska göra förätten till ikväll, mozzarella, tomater och basilika, något väldigt enkelt men supergott jag åt ett par gånger i Italien. Sen håller Ingela på att göra kycklingwraps och en jättepirog, så jag lär ju inte vara hungrig inatt! Ja, också lägger vi till en god efterätt, massa chips, godis och sånt.

Även om jag bara ska vara hemma ikväll är jag grymt taggad! :D






Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0