planerar träning

Sitter och planerar veckas träning med Rebecka och det är skitkul! Alltid lika roligt att boka pass. Den här veckan blir det spinning, zumba, streetdance och imorgon ska vi för första gången någonsin pröva åka och simma. Imorgon ska jag första till Kalix med Rasmus, men jag tar bussen halv ett till Luleå så får vi se vad jag tycker om simningen. Kan inte låta bli att gruva mig lite eftersom att jag fortfarande inte har gått ner de där kilona jag ville och jag vet inte hur jag ska passa i min bikini. Måste dessutom ta en överdel som inte matchar underdelen, kul liv.

Men nu skiter vi i det och taggar istället! Nu jävlar ska vi komma i form Beckis ! ;D

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0