Pastaomelett

Gjorde en grymt god middag nyss, enkelt var det också, fast aningen stressigt. Tycker om att stressa ihop mat för det får mig att känna mig som en riktigt superkock, haha. Det blev inte exakt som receptet, men det har jag inget emot, recept för mig kan man använda till att kopiera rätt av eller att bara låta sig inspireras av, idag blev det det sistnämnda.

Jag gjorde pastaomelett, på mitt egna lilla sätt. Ganska enkelt egentligen, men jag skriver inte ner det här för det känns verkligen inte som att någon skulle bry sig. Vispade ägg, grönsaker, pasta också massa pesto för jag älskar det. Pasta pesto är verkligen något jag blivit totalförälskad i efter veckan i Italien.

Vet ni vad?
Den här maten är dessutom helt vegetarisk, men innehåller ändå hyfsat med protein eftersom att det är ett gäng ägg i den. Jag som äter kött till allt! Gott var det i alla fall och jag är mätt som fan :D

Köpte en kokbok på Coop för 29 kronor förra veckan, hur kan man motså ?



Kommentarer
Postat av: beakis

jaaa you never know, men oddesen är nog rätt höga, att det hettar till xD hehe man måste utforska världen! ;) nog för att det inte har så mkt att komma med, thaiareee alltså |----| JAG - > |---------| de har ingen chans.. ;P

2010-11-23 @ 22:35:45
URL: http://beakis.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0