PANIK!

På något vis, jag vet inte hur, lyckades jag trassla mig in i att hålla i nästa veckas idrottslektion. Hur gick det till?! Hur som helst ska jag göra mig ett eget corepass, lite enklare än det vi kör på gymmet eftersom att jag inte orkar instruera det och tror inte mina klasskamrater skulle uppskatta det heller. Måste hitta på någon slags konditionsträning också och allt det där, så vi får se vad som händer.

Nu på fredag hinner jag med att gå på ett pass själv också ska jag fundera på hur jag ska lägga upp det. Tror jag ska köra fyra-fem låtar och måste verkligen fundera igenom det där. Önskelåtar, Mp09? Ska dra ner antalet armhävningar i alla fall, det är det enda jag kommit fram till hittills. Så det blir väl core hemma hos mig nu varje dag i en vecka!


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0