... och det känns som söndag

Tills för ca 20 sekunder sen var jag övertygad om att det var söndag idag, det här jävla lovet alltså. Blir bara en kort update nu, men det känns som att det var längesen jag skrev. Sitter hos älskling och vi har nyss ätit frukost, proppab med kolhydrater och absolut inget annat, men va fan. Nu ska vi nog ut och åka bil en sväng, sen vet jag inte vad som händer idag. Kanske en promenad, för vädret är fint, igen.

17.25 åker jag i alla fall till Luleå för att köra en timmes Zumba + lite styrka mage/axlar/armar, benen får vara annars kommer jag aldrig orka Zumban. Nu ska jag kolla Facebook sen borsta tänderna, mysigt.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0